Інформаційний пакет бакалавра
Освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні за якими здійснюється підготовка фахівців з вищою освітою на факультеті педагогіки та психології
Галузь знань(за переліком 2015 р.) |
Спеціальність(за переліком2015 р.) |
Галузь підготовки |
Напрям підготовки та спеціальність |
Освітньо-кваліфікацій-ний рівень |
Кваліфікація |
01 Педагогічна освіта |
014 Середня освіта (основи здоров’я) |
0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини |
6.010203 Здоров’я людини* |
Бакалавр |
Бакалавр здоров'я людини, вчитель загальноосвітнього НЗ І-ІІ ступеня (основи здоров'я), масажист |
Структура освітньо-професійної програми (перелік дисциплін) підготовки фахівців за напрямом 0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини; 6.010203 Здоров’я людини* (014 Середня освіта (основи здоров’я)
друга спеціальність:
1.за напрямом 0301 Соціально-політичні науки;
2.за напрямом 0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини; Здоров’я людини (фізична реабілітація)
Шифр дисципліни |
Назва дисципліни |
Кількість |
|
кредитів |
годин |
||
І. |
НОРМАТИВНА ЧАСТИНА |
120 |
3600 |
ГС |
Цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки |
18 |
540 |
ГС01 |
Українська мова (за професійним спрямуванням) |
3 |
90 |
ГС02 |
Історія української державності |
3 |
90 |
ГС03 |
Українська культура |
3 |
90 |
ГС04 |
Філософія |
3 |
90 |
ГС05 |
Іноземна мова (за професійним спрямуванням) |
6 |
180 |
ПН |
Цикл фундаментальної, природничо-наукової підготовки |
42 |
1260 |
ПН01 |
Сучасні інформаційні технології |
3 |
90 |
ПН02 |
Хімія (за професійним спрямуванням) та біохімія |
5 |
150 |
ПН03 |
Безпека життєдіяльності |
3 |
90 |
ПН04 |
Екологія з основами екології людини |
3 |
90 |
ПН05 |
Загальна біологія з основами генетики |
5 |
150 |
ПН06 |
Анатомія людини (нормальна, вікова, патологічна) |
5 |
150 |
ПН07 |
Фізіологія людини (нормальна, вікова, патологічна) |
6 |
180 |
ПН08 |
Гігієна (загальна та шкільна) |
3 |
90 |
ПН09 |
Патопсихологія (психопаталогія) |
3 |
90 |
ПН10 |
Мікробіологія, вірусологія та імунологія |
3 |
90 |
ПН11 |
Долікарська мед. допомога у невідкладних станах |
3 |
90 |
ПП |
Цикл професійної та практичної підготовки |
60 |
1800 |
ПП1. |
Психолого-педагогічна підготовка |
30 |
900 |
ПП1.01 |
Психологія |
9 |
270 |
ПП1.02 |
Педагогіка |
6 |
180 |
ПП1.03 |
Історія педагогіки |
3 |
90 |
ПП1.04 |
Основи інклюзивної освіти |
3 |
90 |
ПП1.05 |
Методика навчання основ здоров'я та валеології |
6 |
180 |
ПП1.06 |
Методика навчання основ медичних знань та проведення санпросвітницької роботи |
3 |
90 |
ПП2. |
Науково-предметна підготовка |
30 |
900 |
ПП2.01 |
Вступ до спеціальності та валеологічні основи планування сім'ї |
3 |
90 |
ПП2.02 |
Загальна теорія здоров'я (Загальна та педагогічна валеологія) |
3 |
90 |
ПП2.03 |
Педагогічна етика з основами біоетики |
3 |
90 |
ПП2.04 |
Психовалеологія |
3 |
90 |
ПП2.05 |
Теорія і технологія оздоровчо-рекреаційної рухової активності |
6 |
180 |
ПП2.06 |
Діагностика і моніторинг рівня здоров'я |
3 |
90 |
ПП2.07 |
Валеологія (фізіологія) рухової активності |
3 |
90 |
ПП2.08 |
Основи раціонального харчування |
3 |
90 |
ПП2.09 |
Антропологія |
3 |
90 |
СВ |
Дисципліни самостійного вибору ВНЗ (поглиблена фахова підготовка) |
30 |
900 |
СВ01 |
Основи НДР статистики у валеології |
3 |
90 |
СВ02 |
Здоров'язберігаючі педагогічні технології |
3 |
90 |
СВ03 |
Основи хірургії і травматології з доглядом за хворими |
3 |
90 |
СВ04 |
Охорона матері та дитини з основами акушерства і гінекології |
3 |
90 |
СВ05 |
Основи педіатрії та інфекційні хвороби |
3 |
90 |
СВ06 |
Тренінги з актуальних проблем фізичного та психічного здоров'я |
6 |
90 |
СВ07 |
Методика навчання БЖД.Організація ОП та БЖД в НЗ |
3 |
90 |
СВ08 |
Методика проведення виховної роботи з формування мотивації до здорового способу життя |
3 |
90 |
СВ09 |
Масаж загальний і самомасаж |
3 |
90 |
ВВ |
Дисципліни вільного вибору студента |
60 |
1800 |
ВВ1. |
Вибір за блоками: |
||
ВВ1.1. |
Додаткова спеціальність "практична психологія" |
30 |
900 |
ВВ1.1.01 |
Основи психодіагностики, профорієнтація і профвідбір та організація психологічної служби |
9 |
270 |
ВВ1.1.02 |
Психологічне консультування і психокорекція |
3 |
90 |
ВВ1.1.03 |
Основи психотерапії та реабілітаційна психологія |
3 |
90 |
ВВ1.1.04 |
Психологія управління та спеціальна психологія |
6 |
180 |
ВВ1.1.05 |
Психології сім'ї та гендерна психологія |
3 |
90 |
ВВ1.1.06 |
Психологія конфліктів |
3 |
90 |
ВВ1.1.07 |
Експериментальна психологія |
3 |
90 |
ВВ1.2. |
Додаткова спеціальність "фізична реабілітація" |
30 |
900 |
ВВ1.2.01 |
Основи клінічної паталогії та фізичної реабілітації |
9 |
270 |
ВВ1.2.02 |
Фізіотерапія |
3 |
90 |
ВВ1.2.03 |
Основи ЛФК у спец. мед. групах |
3 |
90 |
ВВ1.2.04 |
Фізична реабілітація у невропаталогії |
3 |
90 |
ВВ1.2.05 |
Фізична реабілітація при порушені діяльності внутрішніх органів та в хірургії |
6 |
180 |
ВВ1.2.06 |
Фізична реабілітація при ПОРА |
3 |
90 |
ВВ1.2.07 |
Методика фізично-реабілітаційного та адаптивного фізичного виховання осіб з ПОРА |
3 |
90 |
ВВ2. |
Вибір з переліку |
30 |
900 |
ВВ2.1. |
Дисципліни І циклу |
9 |
270 |
ВВ2.1.01 |
Латинська мова (за професійним спрямуванням) |
3 |
90 |
ВВ2.1.02 |
Риторіка |
3 |
90 |
ВВ2.1.03 |
Основи економічної теорії |
3 |
90 |
ВВ2.1.04 |
Соціологія |
3 |
90 |
ВВ2.1.05 |
Політологія |
3 |
90 |
ВВ2.1.06 |
Правознавство |
3 |
90 |
ВВ2.1.07 |
Релігієзнавство |
3 |
90 |
ВВ2.1.08 |
Валеофілософія та валеологічний потенціал релігії |
3 |
90 |
ВВ2.2. |
Дисципліни ІІ циклу |
9 |
270 |
ВВ2.2.01 |
Фізіологія ЦНС і ВНД (нейропсихологія) |
3 |
90 |
ВВ2.2.02 |
Основи наркології |
3 |
90 |
ВВ2.2.03 |
Психологія здоров'я та здорового способу життя |
3 |
90 |
ВВ2.2.04 |
Біомеханіка та фізика (за проф.спрямуванням) |
3 |
90 |
ВВ2.2.05 |
Органічна хімія |
3 |
|
ВВ2.2. |
Дисципліни ІІІ циклу |
12 |
360 |
ВВ2.3.01 |
Спецкурс 1 |
3 |
90 |
ВВ2.3.02 |
Спецкурс 2 |
3 |
90 |
ВВ2.3.03 |
Спецкурс 3 |
3 |
90 |
ВВ2.3.04 |
Види оздоровчо-рекреаційної рухової активності |
3 |
90 |
ВВ2.3.05 |
Тренінги спілкування та самопізнання |
3 |
90 |
ВВ2.3.05 |
Профілактика і корекція відхилень поведінки |
3 |
90 |
ВВ2.3.06 |
Радіобіолагія |
3 |
90 |
ВВ2.3.07 |
Монтесорі терапія |
3 |
90 |
ВВ2.3.09 |
Основи менеджменту, маркетінгу та адміністрування в фіз. реабілітації |
3 |
90 |
П |
Практична підготовка |
24 |
720 |
П01.1 |
Польова практика з біології (практична психологія, фіз.реабілітація) |
3 |
90 |
П02.1 |
Педагогічна практика (практична психологія) |
12 |
360 |
П02.2 |
Педагогічна практика в інклюзивних закладах освіти (фіз. реабілітація) |
12 |
360 |
П03.1 |
Валео- та психодіагностична практика (практична психологія) |
9 |
270 |
П03.2 |
Валео- та психодіагностична практика (фіз. реабілітація) |
6 |
180 |
П04.2 |
Практика в реабілітаційних закладах (фіз. реабілітація) |
3 |
90 |
П05 |
Виховна в літніх таборах (позакредитна) |
3 |
90 |
П06 |
Культурологічна практика (позакредитна) |
3 |
90 |
Підготовка бакалаврської роботи |
6 |
180 |
|
Загальна кількість годин: |
240 |
7200 |
Інформаційний пакет магістра
ОКР «Магістр професійний» - 2 роки навчання
Освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні за якими здійснюється підготовка фахівців з вищою освітою на факультеті педагогіки та психології
Галузь знань(за переліком 2015 р.) |
Спеціальність(за переліком2015 р.) |
Галузь підготовки |
Напрям підготовки та спеціальність |
Освітньо-кваліфікацій-ний рівень |
Кваліфікація |
01 Педагогічна освіта |
014 Середня освіта (основи здоров’я) |
0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини |
7.010203 Здоров’я людини* |
Магістр професійний |
академічна: магістр здоров'я людини, професійні: вчитель основ здоров'я, організатор виховної роботи та шкільної служби здоров'я |
Структура освітньо-професійної програми (перелік дисциплін) підготовки магістрів професійних за напрямом 0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини; 7.010203 Здоров’я людини*
друга спеціальність:
1.за напрямом 0301 Соціально-політичні науки;
2.за напрямом 0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини; 7.010203 Фізична реабілітація
ОКР «Магістр науковий» - 2 роки навчання
Освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні за якими здійснюється підготовка фахівців з вищою освітою на факультеті педагогіки та психології
Галузь знань (за переліком 2015 р.) |
Спеціальність (за переліком 2015 р.) |
Галузь підготовки |
Напрям підготовки та спеціальність |
Освітньо-кваліфікацій-ний рівень |
Кваліфікація |
01 Педагогічна освіта |
014 Середня освіта (основи здоров’я) |
0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини |
8.010203 Валеологія |
Магістр науковий |
академічна: магістр здоров'я людини, професійні: викладач валеології, вчитель основ здоров'я, організатор виховної роботи та шкільної служби здоров'я |
Структура освітньо-професійної програми підготовки (перелік дисциплін) магістрів наукових за напрямом 0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини; 8.010203 Валеологія
Шифр дисципліни |
Назва дисципліни |
Кількість |
|
кредитів |
годин |
||
1. |
НОРМАТИВНА ЧАСТИНА |
30 |
900 |
ЗП |
Цикл професійно-орієнтованої гуманiтарної та соцiально-економічної підготовки (загальнопрофесійної підготовки) |
12 |
360 |
ЗП01 |
Філософія освіти |
3 |
90 |
ЗП02 |
Освітня політика |
3 |
90 |
ЗП03 |
Педагогіка та психологія вищої школи |
3 |
90 |
ЗП04 |
Філософія здоров'я та біоетика |
3 |
90 |
СП |
Цикл професійної та практичної підготовки (дисципліни спеціальної підготовки) |
18 |
540 |
СП01 |
Сучасні валеологічні технології (профілактичні, рекреаційні та реабілітаційні) |
5 |
150 |
СП02 |
Побудова індивідуальних оздоровчих програм |
5 |
150 |
СП03 |
Організація шкільної служби здоров'я (валеологічної і психологічної служби) |
5 |
150 |
СП04 |
Теорія і методика соціально-виховної роботи |
3 |
90 |
2. |
ВАРІАТИВНА ЧАСТИНА |
48 |
1440 |
СВ |
Дисципліни самостійного вибору ВНЗ (поглиблена фахова спеціалізація) |
18 |
540 |
СВ01 |
Методологія наукового дослідження (загальна, спеціальна галузева) |
3 |
90 |
СВ02 |
Теорія і методика позашкільної освіти з валеології |
3 |
90 |
СВ03 |
Попередження стресогенних неінфекційних захворювань |
3 |
90 |
СВ04 |
Валеологічний та медичний супровід учнів |
6 |
180 |
СВ05 |
Дерматологія з основами догляду за шкірою |
3 |
90 |
ВВ |
Дисципліни за вибором студентів |
30 |
900 |
ВВ1. |
Вибір за блоками |
||
ВВ1.1. |
Додаткова спеціальність: практична психологія |
18 |
540 |
ВВ1.1.01 |
Психологія особистості |
3 |
90 |
ВВ1.1.02 |
Групова психотерапія |
3 |
90 |
ВВ1.1.03 |
Психологія готовності до навчання |
3 |
90 |
ВВ1.1.04 |
Психологія творчості |
3 |
90 |
ВВ1.1.05 |
Психологічні особливості дітей з особливими потребами |
3 |
90 |
ВВ1.1.06 |
Етологія (зоопсихологія) |
3 |
90 |
ВВ1.2. |
Додаткова спеціальність: фізична реабілітація |
18 |
540 |
ВВ1.2.01 |
Теорія і методика фізичного виховання |
3 |
90 |
ВВ1.2.02 |
Онтокінезіологія |
3 |
90 |
ВВ1.2.03 |
Спортивна медицина |
3 |
90 |
ВВ1.2.04 |
Реабілітаційні технології |
3 |
90 |
ВВ1.2.05 |
Масаж реабілітаційний |
3 |
90 |
ВВ1.2.06 |
Адаптивний спорт |
3 |
90 |
ВВ2. |
Вибір з переліку |
12 |
360 |
ВВ2.1. |
Дисципліни І циклу |
3 |
|
ВВ.2.1.01 |
Інклюзивна освіта та оздоровча робота в закладах для людей з особливими потребами |
3 |
90 |
ВВ.2.1.02 |
Педагогічна майстерність |
3 |
90 |
ВВ.2.2. |
Дисципліни ІІ циклу |
9 |
|
ВВ.2.2.01 |
Оздоровчі екотехнології |
3 |
90 |
ВВ.2.2.02 |
Етновалеологія |
3 |
90 |
ВВ.2.2.03 |
Спецкурси / спецсемінари (з валеології) |
3 |
90 |
ВВ.2.2.04 |
Спецкурси / спецсемінари (з практичної психології) |
3 |
90 |
ВВ.2.2.04 |
Спецкурси / спецсемінари (з фіз. реабілітації) |
3 |
90 |
3. |
Науково-дослідницька робота і практика |
42 |
1260 |
П |
Практична підготовка |
30 |
900 |
П01 |
Науково-дослідницька практика |
6 |
180 |
П02 |
Виробнича психокорекційна |
6 |
180 |
П02 |
Виробнича фізреабілітаційна |
6 |
180 |
П03 |
Переддипломна педагогічна в старшій школі |
12 |
360 |
Підготовка магістерської роботи |
12 |
360 |
|
Всього годин: |
120 |
3600 |
друга спеціальність:
1.за напрямом 0301 Соціально-політичні науки;
2.за напрямом 0102 Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини; 8.010203 Фізична реабілітація
Шифр дисципліни |
Назва дисципліни |
Кількість |
|
кредитів |
годин |
||
1. |
НОРМАТИВНА ЧАСТИНА |
30 |
900 |
ЗП |
Цикл професійно-орієнтованої гуманiтарної та соцiально-економічної підготовки (загальнопрофесійної підготовки) |
12 |
360 |
ЗП01 |
Філософія освіти |
3 |
90 |
ЗП02 |
Освітня політика |
3 |
90 |
ЗП03 |
Педагогіка вищої школи |
3 |
90 |
ЗП04 |
Психологія вищої школи |
3 |
90 |
СП |
Цикл професійної та практичної підготовки (дисципліни спеціальної підготовки) |
18 |
540 |
СП01 |
Сучасні валеологічні технології (профілактичні, рекреаційні та реабілітаційні) |
5 |
150 |
СП02 |
Побудова індивідуальних оздоровчих програм |
5 |
150 |
СП03 |
Організація шкільної служби здоров'я (валеологічної і психологічної служби) |
5 |
150 |
СП04 |
Теорія і методика соціально-виховної роботи |
3 |
90 |
2. |
ВАРІАТИВНА ЧАСТИНА |
48 |
1440 |
СВ |
Дисципліни самостійного вибору ВНЗ (поглиблена фахова спеціалізація) |
18 |
540 |
СВ01 |
Методологія наукового дослідження (загальна, спеціальна галузева) |
3 |
90 |
СВ02 |
Теорія і методика позашкільної освіти з валеології |
3 |
90 |
СВ03 |
Попередження стресогенних неінфекційних захворювань |
3 |
90 |
СВ04 |
Методика викладання валеології, ОМЗ, БЖД, ЦЗ та охорони праці у ВНЗ |
6 |
180 |
СВ05 |
Дерматологія з основами догляду за шкірою |
3 |
90 |
ВВ |
Дисципліни за вибором студентів |
30 |
900 |
ВВ1. |
Вибір за блоками |
||
ВВ1.1. |
Додаткова спеціальність: практична психологія |
18 |
540 |
ВВ1.1.01 |
Психологія особистості |
3 |
90 |
ВВ1.1.02 |
Групова психотерапія |
3 |
90 |
ВВ1.1.03 |
Психологія готовності до навчання |
3 |
90 |
ВВ1.1.04 |
Психологія творчості |
3 |
90 |
ВВ1.1.05 |
Психологічні особливості дітей з особливими потребами |
3 |
90 |
ВВ1.1.06 |
Етологія (зоопсихологія) |
3 |
90 |
ВВ1.2. |
Додаткова спеціальність: фізична реабілітація |
18 |
540 |
ВВ1.2.01 |
Теорія і методика фізичного виховання |
3 |
90 |
ВВ1.2.02 |
Онтокінезіологія |
3 |
90 |
ВВ1.2.03 |
Спортивна медицина |
3 |
90 |
ВВ1.2.04 |
Реабілітаційні технології |
3 |
90 |
ВВ1.2.05 |
Масаж реабілітаційний |
3 |
90 |
ВВ1.2.06 |
Адаптивний спорт |
3 |
90 |
ВВ2. |
Вибір з переліку |
12 |
360 |
ВВ2.1. |
Дисципліни І циклу |
3 |
|
ВВ.2.1.01 |
Інклюзивна освіта та оздоровча робота в закладах для людей з особливими потребами |
3 |
90 |
ВВ.2.1.02 |
Педагогічна майстерність |
3 |
90 |
ВВ.2.1.03 |
Філософія здоров'я та біоетика |
3 |
90 |
ВВ.2.2. |
Дисципліни ІІ циклу |
9 |
|
ВВ.2.2.01 |
Оздоровчі екотехнології |
3 |
90 |
ВВ.2.2.02 |
Етновалеологія |
3 |
90 |
ВВ.2.2.03 |
Спецкурси / спецсемінари (з валеології) |
3 |
90 |
ВВ.2.2.04 |
Спецкурси / спецсемінари (з практичної психології) |
3 |
90 |
ВВ.2.2.04 |
Спецкурси / спецсемінари (з фіз. реабілітації) |
3 |
90 |
П |
Практична підготовка |
21 |
630 |
П01 |
Науково-дослідницька практика |
6 |
180 |
П02 |
Виробнича психокорекційна |
6 |
180 |
П02 |
Виробнича фізреабілітаційна |
6 |
180 |
П03 |
Переддипломна педагогічна в старшій школі |
3 |
90 |
П03 |
Переддипломна педагогічна асистенська |
6 |
180 |
Підготовка магістерської роботи |
21 |
630 |
|
Всього годин: |
120 |
3600 |
Чому спеціальність 014.14 Середня освіта (Здоров'я людини) є дуже перспективною?
Чому спеціальність 014.14 Середня освіта (Здоров’я людини) є дуже перспективною?
Ринок праці: На сьогодні потреба у вчителях основ здоров’я в Україні складає біля 20 000 вакансій.
Особливості фундаментальної (наукової) підготовки дозволяють отриматидодаткову спеціальність – психологія. В перспективі цей перелік буде розширений і до нього увійдуть такі спеціальності як «біологія» та «ортопедагогіка (дефектологія)»
Зміст фахової підготовки дозволяє бакалавру отримати додаткову кваліфікацію «масажист».
Зміст фундаментальної і фахової підготовки дозволяє отримати на рівні магістерської підготовки додаткові кваліфікації (за кошти фізичних або юридичних осіб):
- медична сестра навчального закладу;
- косметолог;
- організатор позашкільної валео-екологічної роботи;
- інспектор з охорони дитинства.
Договір між Національним педагогічним університетом імені М.П.Драгоманова (НПУ) і Педагогічним університетом ім. Комісії народної освіти в Кракові (ПУ) дозволяє нашим студентам-магістрантампротягом 1 семестру навчатися в Польщі і отримати спільний диплом НПУ та ПУ.
(Обов’язкова умова – знання англійської або польської мови на рівні В2)
Волонтерська робота в Міжнародних проектах ВООЗ, ЮНІСЕФ, ПРООН, Глобального фонду, Міжнародного Альянсу ВІЛ/СНІД в Україні та інших з проблематики поліпшення стану здоров’я населення засобами освіти відкриває нашим випускникам перспективу працевлаштування в Громадських організаціях і фондах, що виступають реципієнтами цих проектів.
Кваліфікація нашого випускника як організатора валеологічної служби в поєднанні з кваліфікацією психолога та масажиста збільшує можливості працевлаштування.
Високий рівень наукової підготовки відкриває перед випускниками магістратури перспективу навчання в аспірантурі НПУ імені М.П.Драгоманова і в аспірантурах Інститутів Національної академії педагогічних наук України (Інститут проблем виховання, Інститут педагогіки, Інститут психології імені Г.С.Костюка, Інститут професійної освіти і освіти дорослих та інших).
Шановні абітурієнти!
Шановні абітурієнти!
Факультет педагогіки і психології НПУ імені М.П.Драгоманова запрошує Вас на навчання за
подвійною педагогічною спеціальністю
«014.14 Середня освіта (Здоров’я людини) + «Психологія»
(кваліфікація – вчитель основ здоров’я, практичний психолог у закладах освіти,
організатор шкільної служби здоров’я, масажист)
Зарахування здійснюється за результатами ЗНО з:
-української мови і літератури
-історії або математики
-біології
Форми навчання: очна, вечірня, заочна
На рівні магістратури можливе отримання другого диплому Краківського педагогічного університету ім. Комісії Народної Освіти (Польща) за спеціальністю «Біологічне відновлення»
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Facebook page: https://www.facebook.com/kvznpu
Шановні випускники медичних та ветеринарних училищ!
Шановні випускники медичних та ветеринарних училищ!
Факультет педагогіки і психології НПУ імені М.П.Драгоманова запрошує Вас на навчання
за подвійною педагогічною спеціальністю
«014.14 Середня освіта (Здоров’я людини) + «Психологія»
(кваліфікація – вчитель основ здоров’я, практичний психолог у закладах освіти,
організатор шкільної служби здоров’я, масажист)
Вступне випробування з дисципліни «Анатомія та фізіологія людини»
Форми навчання: очна, вечірня, заочна
Зарахування на базі «молодшого спеціаліста» здійснюється на 2-й курс.Термін навчання для здобуття ступеня бакалавра - 3 роки.
На рівні магістратури можливе отримання другого диплому Краківського педагогічного університету ім. Комісії Народної Освіти (Польща) за спеціальністю «Біологічне відновлення»
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Facebook page: https://www.facebook.com/kvznpu/