Раптовий, але очікуваний перехід на дистанційну форму навчання з 15 жовтня 2020 року у зв'язку з погіршенням епідемічної ситуації щодо COVID-19 не був для нас несподіванкою. Саме через те, що довготривалий карантин (з 12 березня 2020 р.) став для всього світу надважким випробуванням, а карантинне дистанційне навчання оголило безліч проблем, на які слід звернути увагу, ми були зобов'язані підготуватися не лише як викладачі, а й як психологи.
І вже влітку за ініціативи ректора університету Віктора Андрущенка на Факультеті педагогіки і психології НПУ імені М.П.Драгоманова створено Центр психологічної підтримки для забезпечення просвітницької та консультативної допомоги на волонтерських засадах молодими фахівцями-психологами під супервізією досвідчених психологів-практиків.
У складі волонтерської консультативної групи працюють професійні психологи-наставники (з березня по вересень 2020 року ними вже проведено близько 500 консультацій) та молоді психологи-магістри, які нададуть кваліфіковану психологічну допомогу у форматі онлайн-консультування.
З метою своєчасного надання необхідної психологічної допомоги було створено блоґ Центру психологічної підтримки на Facebook, у месенджері якого розроблено чат-бот для консультування у робочі години з 9:00 до 17:00 з понеділка по п'ятницю.
Щоб зв'язатись з нашими консультантами, запрошуємо у чат-бот за наступним 👉 посиланням, або ж заходьте у месенджер із самої сторінки Центру психологічної підтримки.
До складу волонтерської консультативної групи входять:
Петрова Алла Сергіївна
Кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри практичної психології Факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П.Драгоманова, дійсний член Української асоціації когнітивно-поведінкової терапії.
Коло наукових інтересів: психотерапія тривожних розладів та депресії; дитяча психотерапія.
Консультування з проблем: допомога у подоланні особистісних труднощів клієнта (невдоволеності собою, невпевненості, тривожності, при втраті інтересу, мотивації, депресії тощо); емоційна регуляція, стабілізація психоемоційного стану.