Ви тут:  Головна Конференції ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка образотворчого мистецтва: традиції, сьогодення, перспективи» (15-16.04.21)

ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка образотворчого мистецтва: традиції, сьогодення, перспективи» (15-16.04.21)

15-16 квітня 2021 року кафедра образотворчого мистецтва Факультету педагогіки і психології провела вже традиційну ІІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Педагогіка образотворчого мистецтва: традиції, сьогодення, перспективи», присвячену 16-тій річниці з дня створення кафедри.
 
Захід став місцем дискусії зарубіжних і вітчизняних фахівців щодо тенденцій розвитку образотворчого мистецтва в його освітній площині.
 

Знімок екрана о 10.32.52

 
З привітальним словом до гостей конференції звернувся від імені ректора університету академіка В.П.Андрущенка проректор з наукової роботи професор Григорій Торбін. З особливим зацікавленням було сприйнято теплі слова декана факультету педагогіки і психології професора Тараса Олефіренка, декана факультету мистецтв професора Василя Федоришина, а також заступника декана з наукової роботи професора Олени Матвієнко.
 
Знімок екрана о 10.47.15
 
Конференцію відкрила завідувач кафедри образотворчого мистецтва професор Олена Шевнюк, яка у своїй доповіді презентувала кращі інноваційні освітньо-мистецькі практики в діяльності кафедри. Зарубіжні доповідачі концентрувалися на проблемах досвіду дистанційного навчання мистецьких дисциплін (професор Кінга Лапот-Дзієрва, Педагогічний університет імені Комісії Народної освіти у Кракові), впливу нових технологій на сучасну дидактику освіти (професор Моніка Натканієц-Папп, завідувач кафедри дизайну, Педагогічний університет імені Комісії Народної освіти у Кракові), процесі генерації рішень та їх візуалізації у створенні художнього продукту (професор Марчін Новак, Педагогічний університет імені Комісії Народної освіти у Кракові).
 
Знімок екрана о 12.08.20
 

Знімок екрана о 12.55.40

 

Знімок екрана о 13.53.10

 

Знімок екрана о 13.11.18
 
Важливість цілеспрямованої педагогічної позиції  викладача образотворчого мистецтва у своїй доповіді обґрунтувала ЛІ Хан, аспірантка університету Хойджоу (Китай). Жваву дискусію викликала доповідь Яцека Пасечні, професора Краківського педагогічного університету щодо практик вуличного мистецтва в академічних програмах з образотворчого мистецтва закладів вищої освіти. Аспірант з Китаю Лі Цзінькунь розповів про тенденції сучасного китайського мистецтва та їх відображення в освітніх технологіях. До аналізу проблем мистецької освітньої практики у закладах середньої освіти звернулися доцент Кримського інженерно-педагогічного університету Оксана Джафарова і професор Університету менеджменту освіти (Київ) Людмила Масол, які презентували такі інновації як фасилітація, інтеграція, мультиплікація, арт-коучинг.
 
Знімок екрана о 14.03.35
 
Знімок екрана о 14.22.41
 
Знімок екрана о 14.50.27
 
Особливу увагу учасників привернули доповіді бакалаврів кафедри образотворчого мистецтва Олесі Карпенко і Олександра Романюка, які досліджують проблеми інклюзивної образотворчої освіти в контексті досвіду «рівний рівному»: виступ на конференції для них був значними особистим викликом, оскільки вони є студентами з вадами слуху; на кафедрі є багаторічний успішний досвід роботи із такими студентами не тільки у мистецькій, але й у науковій площині. Свій досвід з формування креативності засобами практик образотворчості презентувала магістр кафедри Анастасія Чернявська. Робота секцій актуалізувала такі проблеми сучасної образотворчої освіти, як технології онлайн навчання студентів мистецьких спеціальностей, проблеми формування полікультурної компетентності художників-педагогів в контексті ідей сталого розвитку, методи формування художніх умінь і навичок, оновлення навчання мистецтву в контексті нової української школи тощо.
 
Впевнені, що результати роботи конференції сприятимуть ще більшій інтеграції вітчизняного освітнього простору в європейський, а також активним відповідям фахівців з образотворчого мистецтва на ті виклики, що їх пропонує сучасність, а також стануть підґрунтям вдосконалення змісту освітніх програм і методів навчання на кафедрі образотворчого мистецтва нашого університету.