You are here:   Home

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

 Інститут педагогіки і психології

П Р О Г Р А М А

III Всеукраїнської науково-практичної студентської заочної конференції

«НАУКОВИЙ ПРОСТІР СТУДЕНТА: пошуки і знахідки»

13  квітня 2015 р.

м. Київ

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

Бондар Володимир Іванович – директор Інституту педагогіки і психології  Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, голова підкомісії з початкової й дошкільної освіти НМР МОН, сім’ї та молоді України (голова).

Шапошнікова Ірина Миколаївна – кандидат педагогічних наук, професор, заступник директора з навчально-методичної роботи,  завкафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Матвієнко Олена Валеріївна – доктор педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Севастюк Мар'яна Степанівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Коханко Оксана Григорівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Чистяк ОльгаВолодимирівна – асистент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

С Е К Ц І Й Н І  З А С І Д А Н Н Я

СЕКЦІЯ І

«Сучасні технології навчання в початковій школі»

Керівник секції: проф. Мавієнко Олена Валеріївна

Секретар: Коваль Тетяна Василівна

Доповіді:

  1. «Гуманістична спрямованість діяльності вчителя початкових класів у системі особистісно-орієнтованого навчання»  Демченко Юлія Олексіївна – студентка  ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Михайленко Наталія Вікторівна.
  2. «Особливості використання проектної технології у вивченні іноземної мови учнями початкових класів» Молошна Юлія Олександрівна – студентка  ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Михайленко Наталія Вікторівна.
  3. «Використання ІКТ на уроках в початкових класах» Бабченко Юлія Володимирівна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мірошніченко Лариса Василівна.
  4. «Умови ефективного впливу дидактичних ігор на активізацію діяльності учнів початкових класів» Яременко Ірина Віталіївна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мірошніченко Лариса Василівна.
  5. «Використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках музичного мистецтва в початковій школі» Бєліца  Марія Ігорівна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Бляхарський Орест Васильович.
  6. «Сучасні технології навчання у початковій школі» Бубон Альона Сергіївна – студентка  ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Л.М. Романова.
  7. «Сучасні інформаційні технології навчання в початковій школі на уроках математики» Вовк Аліна Володимирівна – студентка ІІ курсу спеціальності «Математика» Фізико-математичного факультету Сумського державного педагогічного університету імені Антона Семеновича Макаренка; науковий керівник – канд.  пед. наук, доцент Коваленко Наталія Володимирівна.
  8. «Інтегрований підхід як ефективний засіб розвитку творчих (музичних) здібностей молодших школярів» Васькова Ірина Ігорівна– студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу  Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Кашперський Олег Станіславович.
  9. «Розвиток мотивації навчальної діяльності учнів початкових класів засобами нових інформаційних технологій» Мерінгер Василь Вікторович  – студентка  V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального  гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
  10. «Особливості використання тестових технологій контролю в початковій школі» Новохацька Олена Василівна  – студентка  V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального  гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
  11. «Застосування проблемних ситуацій під час вивчення граматичних категорій прикметника учнями молодшого шкільного віку» Гордієнко Юлія Миколаївна – студентка відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Грона Наталія Вікторівна.
  12. «Ситуативні завдання як ефективний засіб формування текстотворчих умінь молодших школярів» Тарасюк Анастасія Едуардівна – студентка III курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Грона Наталія Вікторівна.
  13. «Особливості використання дидактичної гри на уроках інформатики у початковій школі»  Беримець Юлія Юріївна – студентка IV курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  14. «Реалізація індивідуального підходу до учнів початкових класів у процесі навчання математики» Буй Аліна Миколаївна – студентка IV курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  15. «Використання ІКТ на уроках у початковій школі» Варварич Анастасія Олександрівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Тракун Марина Миколаївна.
  16. «Ігрові художньо-педагогічні технології на уроках образотворчого мистецтва» Сороченко Марина Сергіївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Зозуля Ольга Василівна.
  17. «Використання інформаційно-комунікативних технологій в практиці роботи початкової школи» Погоріла Оксана  Анатоліївна – студентка ІI курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Гажа Людмила Володимирівна.
  18. «Використання інформаційних технологій під час вивчення іноземної мови в початковій школі» Чиркіна Вікторія Сергіївна – студентка ІI курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Довгопол Вікторія Володимирівна.
  19. «Підвищення інтересу до образотворчого мистецтва шляхом використання на уроках навчальних презентацій» Дьяконова Олена Михайлівна – студентка ІII курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Зозуля Ольга Василівна.
  20. «Використання технологій кооперативного навчання молодших школярів на уроках математики»Грамма Яніна Петрівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Рещікова Юлія Миколаївна.
  21. «Використання інтерактивних форм і методів навчання іноземної мови» Носач Анна Василівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Тракун Марина Миколаївна.
  22. «Використання інформаційних технологій навчання в початковій школі під час вивчення математики» Золотухіна Наталія Анатоліївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Колесник Людмила Дмитрівна.
  23. «Використання інтерактивних технологій на уроках музичного мистецтва» Забуга Анастасія Сергіївна  – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Мудрик Петро Михайлович.
  24. «Потенціал проектної технології навчання у контексті активізації пізнавальної діяльності молодших школярів» Радіон Світлана Олександрівна – студентка II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  канд. пед. наук Фаст Ольга Леонідівна.
  25. «Проектна технологія як ефективний засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів» Довгаль Ніна Михайлівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент О.Г. Коханко.
  26. «Використання методу проектів у навчальному процесі початкової школи» Бойко Руслана Русланівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент О.Г. Коханко.

СЕКЦІЯ ІI

«Методичні аспекти формування предметної компетенції молодших школярів»

Керівник секції: доц. Янковська Інна Миколаївна

Секретар: Чистяк Ольга Володимирівна

Доповіді:

  1. «Формування математичної компетенції у молодших школярів» Ілляшенко Марина Миколаївна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мандрико Тамара Василівна.
  2. «Методичні аспекти формування ключових компетентностей учнів початкових класів» Сова Альона Миколаївна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник – Сердюк Вікторія Павлівна.
  3. «Домашня навчальна робота – важливий фактор формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкових класів» Вакуленко Аліна Юріївна – студентка  ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Михайленко Наталія Вікторівна.
  4. «Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів» Волошин Лариса Миколаївна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Фізичне виховання» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Войналович Олена Валеріївна.
  5. «Формування комунікативних умінь учнів початкових класів на уроках рідної мови» Рослик Яна Олегівна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Єрмак Валентина Іванівна.
  6. «Розвиток творчого мислення учнів початкової школи на уроках математики» Гаврилюк Оксана Василівна – студентка  V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального  гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
  7. «Розвиток логічного мислення молодших школярів у процесі вивчення математики» Гончарук Анна Володимирівна – студентка  V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального  гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
  8. «Розвиток у молодших школярів інтересу до навчання на уроках математики» Гурківська Леся Олександрівна – студентка  V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального  гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
  9. «Формування математичної компетенції учнів в початковій школі» Мельник Аліна Олексіївна  – студентка  IV курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального  гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – Куб’юк Світлана Андріївна.
  10. «Засоби активізації мисленнєвої діяльності на уроках математики як спосіб формування математичної компетентності в молодших школярів» Шпиця Анастасія Вікторівна – студентка  V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального  гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
  11. «Формування мовленнєвої компетенції молодших школярів» Алєксєєнко Наталя Андріївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Бобкова Олена Іванівна.
  12. «Шляхи формування геометричної компетентності учнів початкової школи» Хвесик Вікторія Леонідівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Колесник Людмила Дмитрівна.
  13. «Контроль знань як ефективний спосіб підвищення розумової діяльності на уроках математики» Лавринович Валентина Юріївна – студентка  II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  Корнелюк Віктор Олександрович.
  14. «Дидактична гра як метод активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики» Мельничук Інна Юріївна – студентка  II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  Корнелюк Віктор Олександрович.
  15. «Особливості використання дидактичних ігор в процесі формування граматичної іншомовної компетенції учнів початкової школи» Неділько Світлана Володимирівна – студентка  IV курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  Федорець Майя Анатоліївна.
  16. «Роль і місце завдань підвищеної складності у математичній підготовці молодшого школяра»  Павлюк Людмила Вікторівна – студентка  II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  Корнелюк Віктор Олександрович.
  17. «Застосування новітніх інформаційних технологій навчання на уроках математики у формуванні пізнавальної активності молодших школярів» Романюк Тетяна Миколаївна – студентка  II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  Корнелюк Віктор Олександрович.
  18. «Методика використання дидактичних ігор на уроках навчання грамоти з метою збагачення словникового запасу молодших школярів» Ярошук Тетяна Юріївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент М.І. Чабайовська.
  19. «Вивчення морфемної будови слова у початковій школі» Хандра Іванна Іванівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова.
  20. «Методичні особливості вивчення прикметника у початковій школі» Друзяк Інна Миколаївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова.

 

СЕКЦІЯ ІII

«Психолого-педагогічні засади становлення особистості учнів початкової школи у навчальній та позанавчальній діяльності»

Керівник секції: доц. Коханко Оксана Григорівна

Секретар: Антощук Тетяна Олександрівна

Доповіді:

  1. «Психолого-педагогічні засади становлення особистості учнів у позашкільній роботі» Ходаківська Діана Ігорівна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Бойко Олександра Федорівна.
  2. «Уроки доброти як активна форма морально-етичного виховання молодших школярів» Кіблицька Ольга Вікторівна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мандрико Тамара Василівна.
  3. «Шляхи активізації розумової діяльності учнів  у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського» Сєніна Вікторія В’ячеславівна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник – Сердюк Вікторія Павлівна.
  4. «Соціально - психологічні умови розвитку особистості в загальноосвітніх закладах» Мейсарош Марина Олександрівнастудентка ІV курсу спеціальності «Соціально – правовий захист» відділення соціальної та корекційної педагогіки Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу; науковий керівник – Якимчук Алла Василівна.
  5. «Формування вокально – хорових навичок учнів молодшого шкільного віку як актуальна психолого – педагогічна проблема» Бурковська Марія Олександрівна – студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу  Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Білоус Ольга Олегівна.
  6. «Організаційно-методичні умови формування естетичної культури молодших школярів на уроці музики в загальноосвітній школі» Кузьменко Катерина Валеріївна – студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу  Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Білоус Ольга Олегівна.
  7. «Українська календарна обрядовість літнього циклу у системі національного виховання молодших школярів» Ніколайчук Дарина Олексіївна – студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу  Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Білоус Ольга Олегівна.
  8. «Врахування психологічних особливостей поведінки гіперактивних дітей в організації навчально-виховного процессу» Горбач Яна Сергіївна – студентка ІV курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  9. «Творча особистість учителя початкових класів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського» Степаненко Катерина – студентка ІI курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  10. «Роль сім'ї у вихованні особистості молодшого школяра» Рева Юлія Петрівна – студентка V курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  11. «Теоретичні підходи до визначення поняття «адаптація» в психолого-педагогічній літературі» Пилипенко Світлана - магістр Глухівського національного  педагогічного університету імені О. Довженка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  12. «Формування національної ідентичності молодшого школяра в умовах становлення українського суспільства» Приходько Наталія Олександрівна – студентка VI курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  13. «Використання елементів театральної педагогіки у процесі формування культури поведінки молодших школярів» Брязкало Катерина Миколаївна – студентка VI курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  14. «Теоретико-методологічні засади проблеми активізації пізнавальних інтересів учнів сучасної школи» Пожарський Ярослав Олегович – студентка V курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  15. «К.Д.Ушинський про вимоги до особистості вчителя-вихователя»  Ковган Анжела  – студентка II курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
  16. «Музейна педагогіка як шлях залучення учнів засобами образотворчого мистецтва до національної та світової культур» Хирна Анжела Сергіївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Зозуля Ольга Василівна.
  17. «Розвиток творчої особистості у позакласній діяльності»Лутицька Людмила Володимирівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Побідинська Оксана Володимирівна.
  18. «Сімейне середовище як чинник становлення особистості дитини» Бондарук Наталія Олегівна – студентка  II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  канд. пед. наук Фаст Ольга Леонідівна.
  19. «Особливості дослідження мотивації в молодших школярів»Левенець Юлія Миколаївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  канд. пед. наук Фаст Ольга Леонідівна.
  20. «Особливості організації позакласної музично-виховної роботи з молошими школярами» Марчук Катерина Михайлівна – студентка  IV курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - Ткачук Світлана Михайлівна.
  21. «Особливості розвитку уваги та пам´яті у дітей з порушенням слуху»  Бугайчук Іванна Віталіївна – студентка  IV курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник -  Мельничук Оксана Вікторівна.
  22. «Творчість Т.Г. Шевченка в художньому доробку Луганських митців» Ліщенко Ксенія Сергіївна – студентка спеціальності «Образотворче мистецтво» НПУ імені М.П. Драгоманова.
  23. «Ігротерапія як засіб психокорекції тривожності у дітей раннього віку» Зосімчук Марія Сергіївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова, науковий керівник – канд. пед. наук, проф. Н.П.Зубалій.
  24. «Формування мотиваційної сфери учнів початкової школи у навчальній діяльності» Вовк Світлана Вікторівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент О.Г. Коханко.
  25. «Малюнкова терапія страхів учнів початкової школи» Гунько Людмила Володимирівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова, науковий керівник – канд. пед. наук, проф. Н.П.Зубалій.
  26. «Арт-терапія як засіб психотерапевтичної допомоги учням молодших класів» Кришталь Анастасія Володимирівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова, науковий керівник – канд. пед. наук, проф. Н.П.Зубалій.
  27. «Особистісно-діяльнісний підхід як основа організації навчально-виховного процесу в початковій школі» Смаглюк Наталія Іванівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова, науковий керівник – канд. пед. наук, доц. О.Г.Коханко.

 

СЕКЦІЯ ІV

«Проблеми наступності між дошкільною, початковою та основною освітніми ланками»

Керівник секції: доц. Севастюк Мар'яна Степанівна

Секретар: Тесленко Тетяна Василівна

Доповіді:

  1. «Музично-ритмічна діяльність як ефективний засіб розвитку музичних здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку» Речицька Оксана Анатоліївна – студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу  Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Білоус Ольга Олегівна.
  2. «Наступність дошкільної та початкової освіти як запорука успішної адаптації до школи» Марченко Юлія Олексіївна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мірошніченко Лариса Василівна.
  3. «Перепони на шляху від дитячого садка до школи» Золотарьова Дар’я Леонідівна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Комунального вищого навчального закладу «Запорізький педагогічний коледж» Запорізької обласної ради; науковий керівник - Волошко Тетяна Володимирівна.
  4. «Працювати разом – це успіх» Ребух Наталія Василівна – студентка  ІІІ курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Комунального вищого навчального закладу «Запорізький педагогічний коледж» Запорізької обласної ради; науковий керівник - Волошко Тетяна Володимирівна.
  5. «Методи діагностики пізнавальної сфери шестирічних першокласників» Ілленко Аня Віталіївна – студентка ІV курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.

 

 

Буденних днів у житті людини дуже багато. Декому може здатись, що вони схожі один на один,адже схематично вони майже не відрізняються. Але це зовсім не так. Кожен день у житті людини – неповторний.

         Дні мого життя рідко подібні між собою, хоча і мають дещо спільне. Кожного тижня, пять днів із семи я проводжу в своєму університеті, в Інституті педагогіки і психології, на кафедрі початкового навчання. У невеликому світі який живе своїм життям наповненим знаннями, турботами, надіями, фантазіями, почуттями та розвагами.Тут не потрібно чекати якихось подій, емоцій, чогось нового, а лише потрібно встигати за всім. Вдуматися лише, яка складна система стоїть за звичайною буденною роботою викладачів, лаборантів, студентів… З перших днів навчання в університеті мені здається, що кожен день тут не буває марним, не минає дарма. Цитуючи слова Чарльза Дарвіна: «Той, хто сміє змарнувати одну годину часу, не зрозумів цінності життя», можна сказати, що в моєму університеті всі усвідомлюють цінність життя, якщо ні то скоро цього навчаться.

         Кожен день в університеті збагачує мене та кожного новими знаннями і враженнями. І все це проходить на протязі трьох – чотирьох пар та кількох перерв. Мій день тут починається зі спілкування з друзями та однокурсниками, обговорення різноманітних питань, починаючи з домашнього завдання тазакінчуючи загальними темами. Далі – пари.Де ми поринаємо у безмежний простір знань, занурюємось у глибини наук та безпосередньо пізнаємо всі тонкощі теорій. Наші викладачі – доволі різні люди, від них ми дізнаємося всього того, що буде нам потрібно у житті та професії. Що особливого, ми не тільки маємо змогу вислухати настанови наших вчителів, кожного з нас також почують, прислухаються до нашої думки. На перервах виконуються найрізноманітніші завдання, плануються спільні справи, відпочинок та інше, все це урізноманітнюється походами у бібліотеку, буфет, чергою до ксероксу, ліфта та іншим. Також в цей час кожен може знайти цікаву саме для себе інформацію про турніри, вікторини, семінари, конференції, екскурсії, подорожіна інформаційних стендах. І найбільш цікаво те, що кожного дня, хоч це все і повторюється, ми відкриваємо для себе нове і наближуємось до недосяжного…

Я не шкодую, що обрала саме цей університет, хоч навчаюся лише другий рік, але з задоволенням продовжу, бо ще стільки багато невідомого. Та відчути всю магію та велич цього світу може не кожен, адже наше життя формується нашими думками, ми не можемо спланувати його. Все, що ми можемо, так це бути відкритими для нього. Варто лише сумлінно відвідувати пари, цікавитися оточуючим та бути активними.

Панасюк Оксана Василівна

студентка 44-ППР групи

Інститут педагогіки і психології

НПУ імені М. П. Драгоманова

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Інститут педагогіки і психології

П Р О Г Р А М А

IIВсеукраїнської науково-практичної студентської заочної конференції

«НАУКОВИЙ ПРОСТІР СТУДЕНТА: пошуки і знахідки»

мал2

27 березня 2014 р.

м. Київ

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

Бондар Володимир Іванович – директор Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, голова підкомісії з початкової й дошкільної освіти НМР МОН, сім’ї та молоді України (голова).

Шапошнікова Ірина Миколаївна – кандидат педагогічних наук, професор, заступник директора з навчально-методичної роботи, завкафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Матвієнко Олена Валеріївна – доктор педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Севастюк Мар'яна Степанівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Коханко Оксана Григорівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Янковська Інна Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Лапченко Інна Олександрівнакандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

П Л Е Н А Р Н Е   З А С І Д А Н Н Я

1.Вітальне слово до учасників II Всеукраїнської науково-

   практичної студентської конференції

 

Бондар Володимир Іванович – директор Інституту педагогіки і психології  Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, голова підкомісії з початкової й дошкільної освіти НМР МОН, сім’ї та молоді України (голова).

 

Матвієнко Олена Валеріївна – доктор педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

 

 

Шановні учасники

 

ІІ Всеукраїнської студентської конференції

 

«Науковий простір студента: пошуки і знахідки».

 

Маю велику честь від імені керівництва університету НПУ імені М.П. Драгоманова та Інституту педагогіки і психології привітати вас на нашій щорічній студентській Всеукраїнській науково-практичній конференції.

 

Історичне покликання Національного університету імені М.П. Драгоманова полягає, насамперед у підготовці висококваліфікованого, духовно багатого, ідейно і морально високого учителя. Учитель є золотим фондом держави, народу, нації.

 

Однією з провідних вимог до професійного становлення майбутнього педагога є всебічний розвиток його творчих здібностей, вміння вирішувати складні завдання навчання і виховання підростаючого покоління.

 

Суттєву роль у формуванні творчого обличчя майбутніх вчителів відіграє участь у організованій і систематичній науково-дослідній роботі. Набуття первісного досвіду дослідницької праці з профілюючих дисциплін може стати початком серйозних наукових пошуків та перетворення у справу життя педагога. Завдяки участі у науковій роботі, майбутній фахівець оволодіває навичками роботи з різноманітними інформаційними джерелами з метою розширення науково-педагогічного та методичного світогляду.

 

Наш університет є загальновизнаним лідером педагогічної освіти України. Сучасні методи організації навчально-виховної діяльності, досвід підготовки педагогічних кадрів – безцінне надбання української педагогіки. Дотичність до цього досвіду облагороджує, звеличує кожного хто прагне стати вчителем.

 

Тож дорогі наші учасники ІІ Всеукраїнської студентської конференції раді співпраці з вами. Бажаємо вам плідної наукової діяльності.

 

З повагою

 

проф. О.В. Матвієнко

 

 

2.Презентація Інституту педагогіки і психології

 

 

3.Презентація «Драгоманівська сім'я…»

 

4.«Мій день у НПУ імені М. П. Драгоманова»

 

5.Презентація «Один день із життя драгоманівця»

 

6.«Презентація"Драгоманівець - це покликання»

 

 

СЕКЦІЯ І

«Сучасні технології навчання в початковій школі»

Керівник секції: проф. Мавієнко Олена Валеріївна

Секретар: Коваль Тетяна Василівна

Доповіді:

  1. «Особливості використання комп’ютерних технологій при навчанні англійської мови в початкових класах» литвин карина анатоліївна – студентка 3 курсу спеціальності «початкова освіта» відокремленого підрозділу «стахановський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка».

  2. «Інтерактивні методики навчання як ефективна умова розвитку мотивації молодших школярів» Сокач Марія – Корнелія Сергіївна– студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  3. «Сучасні ігрові технології як засіб розвитку молодшого школяра» Бурч Інга Михайлівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Гуманітарно-педагогічного коледжу Мукачівського державного університету.

  4. «Використання нових інформаційних технологій в початковій школі» Заріцька Тетяна Олександрівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Ржищівського гуманітарного коледжу. 

  5. «Метод проектів – інноваційний засіб розвитку пізнавальних здібностей молодших школярів» Апонюк Ганна Іванівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  6. «Використання інноваційних технологій навчанняв початковій школі»Тверітнікова Ксенія Андріївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу  «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

  7. «Нетрадиційні форми здоровязберігаючих засобів зміцнення здоров’я у початковій школі» Алдокімова Ганна Андріївна– студентка 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» Відокремленого підрозділу «Стахановський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка».

  8. «Ігрові технології навчання» Ганжа Олександра Олександрівна – студентка 4 курсу шкільного відділення ВКНЗСОР «Путивльський педагогічний коледж ім. С.В.Руднєва».

  9. «Використання елементів музейної педагогіки на уроках у початковій школі» Співак Юлія  Олександрівна – студентка 4 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  10. «Використання здоров’язберігаючих технологій при проведені уроків з використанням комп’ютерної техніки» Пилипенко Світлана Іванівна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  11. «Сучасні підходи до організації домашньої самостійної роботи учнів початкової школи» Петрова Дар’я Олександрівна – студентка 3 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  12. «Роль современных информационных технологий в обучении детей младшего школьного возраста» Герба Наталія Вікторівна – студентка 3 курсу шкільного відділення Комунального вищого навчального закладу «Макіївське педагогічне училище».

  13. «Використання інтерактивних методів навчання в початковій школі» Линник Ганна Анатоліївна – студентка 4 курсу шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

  14. «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі початкової школи» Кіблицька Ольга Вікторівна – студентка 2 курсу шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

  15. «Інтерактивні технології навчання в початковій школі на уроках природознавства» Барабаш Тетяна Сергіївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Комунального  вищого  навчального закладу «Корсунь-Шевченківський педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка Черкаської обласної ради».

  16. «Сучасні ігрові технології навчання у початковій школі» Житкова Галина Анатоліївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  17. «Впровадження сучасних технологій навчання у початковій школі» Колєсніченко Вікторія Петрівна  – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  18. «Впровадження сучасних інформаційних технології навчання в початковій школі» Хоменко Анна Олегівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  19. «Сучасні інноваційні технології навчання в початковій школі» Тарасенко Тетяна Леонідівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  20. «Порівняльний аналіз найефективніших сучасних технологій навчання у початковій школі» Седобіна Людмила Юріївна  – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  21. «Реалізація проектної технології у формуванні пізнавальної самостійності молодших школярів в процесі викладання природознавства в початковій школі» Колот Поліна Олегівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  22.  «Особистісно-орієнтований підхід до навчання у початковій школі» Штець Юліана Василівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  23.  «Особливості впровадження методу проектів у практику початкової школи» Манкевич Наталія Леонідівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

 

СЕКЦІЯ ІI

«Методичні аспекти формування предметної компетенції молодших школярів»

Керівник секції: доц. Янковська Інна Миколаївна

 

Секретар: Чистяк Ольга Володимирівна

Доповіді:

  1. «Формування природничої компетентності у молодших школярів» Головченко Тетяна Романівнастудентка 5 курсу шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу.

  2. «Формування математичної компетенції молодших школярів шляхом розв’язування задач з логічним навантаженням» Горішня Олена Олексіївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу  «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

  3. «Теоретико-методичні аспекти формування предметної компетенції молодших школярів» Федусенко Оксана Ігорівна  – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  4. «Інтегровані уроки образотворчого мистецтва в початкових класах та її вплив на розвиток особистості учня» Калюжна Ольга Павлівна– студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Відокремленого підрозділу «Стахановський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка».

  5.  «Відображення мовленнєвої діяльності молодших школярів у народному гуморі» Божовська Анастасія Геннадіївна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету оз. Ю. Федьковича.

  6. «Система упражнений для формирования аудиативных навыков у младших школьников»Павленко Антоніна Миколаївна – студентка 5 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу оз. І.Я.Франка.

  7. «Развитие творческих способностей учащихся начальных классов на уроках чтения» Овдієнко Ярослава В’ячеславівна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу оз. І.Я.Франка.

  8. «Рухливі ігри на уроках природознавства як засіб підвищення рівня  засвоєння знань учнів та покращення здоров’я учнів» Кузьменко Катерина Василівна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу оз. І.Я.Франка.

  9. «Методичні аспекти формування предметної компетенції молодших школярів» Цабенко Ольга Миколаївна  – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  10.  «Шляхи та умови формування у дітей молодшого шкільного віку ціннісного ставлення до природи» Ковтяга Любов Володимирівна студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  11. «Інноваційні методи роботи з учнями початкових класів на уроках української мови і літературного читання» Дурбой Ганна Сергіївна  – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  12. «Літературна гра як ефективний засіб засвоєння малих фольклорних жанрів на уроках читання в учнів початкових класів» Гордієнко Юлія Миколаївна – студентка 5 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу оз. І.Я.Франка.

  13. «Реалізація концептуанально-орієнтованої  методики у створенні зв’язних висловлювань учнями молодшого шкільного віку» Сердюк Марія  Володимирівна – оза навчал спеціальності «Почакове навчання» Глухівського національного педагогічного університету імені О.Довженка.

  14.  «Шляхи та умови формування у дітей молодшого шкільного віку ціннісного ставлення до природи» Абрамович Надія Віталіївна студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  15.  «Педагогічні умови впровадження дидактичних ігор та пізнавальних завдань на уроках літературного читання» Мельник Світлана Павлівна студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  16. «Особливості формування ціннісного ставлення до праці у дітей молодшого шкільного віку» Сом Вікторія Олександрівна студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  17. «Естетичне виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтва» Панасюк Оксана Василівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  18.  «Виховання україномовної особистості на творах Г.Т.Шевченка» Терещенко Лілія Олександрівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  19. «Педагогічний малюнок на класній дошці в роботі вчителя початкових класів» Максакова Анна Вікторівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  20.  «Проблема ціннісного ставлення молодших школярів до культури та мистецтва» Макаренко Наталія Сергіївнастудентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  21.  «Екологічне виховання молодших школярів на уроках читання– шлях формування позитивного ставлення до оточуючого світу» Петрович Наталія Миколаївнастудентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

 

СЕКЦІЯ ІII

 «Психолого-педагогічні засади становлення особистості учнів початкової школи у навчальній та позанавчальній діяльності»

 Керівник секції: доц. Коханко Оксана Григорівна

 Секретар: Антощук Тетяна Олександрівна

 Доповіді:

  1.  «Становлення особистості учнів початкової школи у навчальній та позанавчальній діяльності на основі психолого-педагогічних засад С. Л. Рубінштейна та В. О. Сухомлинського» Янчак Анастасія Миколаївна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  2. «Мотиви навчання дітей молодшого шкільного віку: їх сутність та види» Тараненко Тетяна Григорівна – студентка 3 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  3. «Формування особистості молодших школярів шляхом гуманізації виховного процесу» Рупташ Оксана Василівна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  4. «Психолого-педагогічні аспекти переходу дітей до іншомовного поля мовленнєвої діяльності в початкових класах» Гошовська Ірина Миколаївна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  5. «Проблема виховання колективізму в психолого-педагогічній літературі» Хлопчур Яна Вікторівна – студентка 4 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  6. «Особливості організації навчально-виховного процесу в сільській малокомплектній школі» Силенко Людмила Іванівна – студентка 4 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  7. «Роль мотивації у навчанні учнів початкових класів» Майстренко Ніна Володимирівна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  8. «Розвиток уяви учнів початкової школи у поза навчальній діяльності» Бохонко Марина Олександрівнастудентка 5 курсу шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу.

  9.  «Особливості морального виховання учнів початкової школи» Прихідько Олена Миколаївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу  «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

  10.  «Психолого-педагогічні засади становлення особистості учнів початкової школи у навчальній та позанавчальній діяльності» Умаров Юрій Олегович – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  11.  «Проблема дітей та дитинства у літературній спадщині Т.Г. Шевченка» Дубовая Марія Олександрівна  – студентка 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  12.  «Роль та значення учителя у сучасному світі» Колотило Надія Василівна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  13. «Мотиваційна готовність дитини до навчання у школі»Шуляк Олена Володимирівна– студентка 4 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  14. «Педагогічні погляди Михайла Івановича Демкова» Циганок Анастасія Юріївна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  15. «Творчий розвиток дітей початкової школи засобами образотворчого мистецтва» Праведна Ірина Валентинівна  - студента 4 курсу спеціальності «Образотворче мистецтво» КЗ “Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж”.

  16.  «Психологічні аспекти розвитку уваги у молодших школярів»  Рибак Тетяна Олександрівна – студентка 2 курсу КВНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

  17.  «Психологічні особливості розвитку уваги та пам'яті молодших школярів» Романова Анна Ігорівна – студентка 3 курсу КВНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

  18.  «Психологічні чинники розвитку пам’яті у школярів молодшого шкільного віку» Матусевич Наталія Андріївна – студентка 2 курсу КВНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

  19.  «Розвиток креативного мислення учнів під час пізнавальної діяльності» - студентка 2 курсу КВНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

  20. «Народна казка як засіб морального виховання дітей молодшого шкільного віку» Тимощук Вікторія Миколаївна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  21. «Педагогічні умови формування дослідницьких умінь молодших школярів у навчально-виховному процесі» Степура Вікторія Михайлівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  22.  «Формування пізнавального інтересу молодших школярів засобами нестандартних уроків» ПоливачТетяна Володимирівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  23.  «Формування почуття відповідальності в молодших школярів» Жарук Уляна Вікторівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  24.  «Психолого-педагогічні умови виховання важковиховуваних учнів початкової школи» Левіщенко Олександра Тарасівна- студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  25.  «Педагогічні умови організації процесу навчання інтелектуально та художньо обдарованих дітей у системі початкової ланки освіти» Марущак Аліна Богданівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  26.  «Василь Сухомлинський про проблему формування екологічної культури молодших школярів» Маринчук Наталія Миколаївна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу.

  27. «Вплив колективу на формування особистості молодшого школяра» Матвійчук Ольга Олександрівна – студентка 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу.

  28.  «Роль екологічних стежок у вихованні молодших школярів» Перчиць Людмила Анатолівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу.

  29. «Вплив педагогічної культури сім'ї на особистість дитини» Хаймик Юлія Петрівна – студентка 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу.

  30.  «Гуманізація освіти як соціально-педагогічний принцип перебудови сучасної школи» Мінко Анастасія Миколаївна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  31. «Моральне виховання учнів школи першого ступеня у позаурочній виховній діяльності» Приходько Алла Миколаївна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

 

СЕКЦІЯ ІV

      «Проблеми наступності між дошкільною, початковою та основною освітніми ланками»

 Керівник секції: доц. Севастюк Мар'яна Степанівна

 Секретар: Тесленко Тетяна Василівна

 Доповіді:

  1. «Наступність і перспективність  навчання дітей рідної мови в дошкільному закладі освіти та першому класі школи» Вовк Ангеліна Павлівна– студентка 4 курсу дошкільного відділення ВКНЗСОР «Путивльський педагогічний коледж ім. С.В.Руднєва».
  2. «Особливості мисленнєвого розвитку підлітка» Лапченко Ганна Олександрівна – студентка 4 курсу спеціальності «Практична психологія» НПУ імені М.П. Драгоманова.

  3. «Актуальні психолого-педагогічні проблеми наступності між дошкільною та початковою ланками освіти» Куриленко Оксана Сергіївна – студентка 4 курсу шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу  Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

  4.  «Наступність між дошкільною і початковою освітою»Соболевська Світлана Володимирівнастудентка 5 курсу шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу

  5.  «Наступність і перспективність мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку та учнів першого классу» Махова Альона  Володимирівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу  «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

  6.  «Проблеми наступності між дошкільною, початковою та основною освітніми ланками» Харченко Анастасія Володимирівна  – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  7. «Проблеми наступності між дошкільним навчальним закладом та школою з формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку» Вороніна Ганна Володимирівна  – студентка 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  8. «Проблемні питання наступності у роботі ДНЗ і початкової школи з фізичної підготовки дошкільників» Воронова Олександра Миколаївна, Даценко Аліна Володимирівна – студенти 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  9. «Забезпечення наступності у мовленевому розвитку дошкільників і молодших школярів» Михайлова Катерина Миколаївна, Чуб Євгенія Олександрівна - студенти 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

 

 

 

музей 1

У рамках Тижня української культури  на кафедрі мов та методики викладання в початковій школі проведено ряд заходів, присвячених        200-річчю з дня народження Тараса Григоровича Шевченка. 

 

музей 1

У рамках Тижня української культури  на кафедрі мов та методики викладання в початковій школі проведено ряд заходів, присвячених        200-річчю з дня народження Тараса Григоровича Шевченка. 

 

Page 9 of 10