You are here:   Home

IMG 1599                                     Нестандартні заняття в Державному музеї іграшки
                                           з навчального курсу «Дитинознавство»
                                    студентів І-го курсу спеціальності «Дошкільна освіта»

 Нещодавно зі студентами І-го курсу спеціальності «Дошкільна освіта» були проведені заняття (лекція-візуалізація і практикум) з навчального курсу «Дитинознавство» в Державному музеї іграшки. Під керівництвом викладача, доцента Шулигіної Раїси Андріївни студенти знайомились з надзвичайно барвистою і різноманітною колекцією іграшок, яка вразила своєю красою, етнорисами та матеріалами з яких вони зроблені: сиру, дерева, глини, тканини, трави, соломи, картону, порцеляни...

Немає сумніву, що саме такі витвори мистецтва, характерні для того чи іншого народу, відкривають світ для дітей та дорослих, допомагають в сучасних умовах відчути естетичну насолоду, приналежність до свого народу та його культури.
Іграшка має величезний виховний потенціал, а гра в неї не залишає байдужими нікого! ... і нас теж!
Принагідно завдячуємо директору музею Гладун Людмилі Валентинівні та його співробітникам за надану можливість «перейнятися дитинством» і водночас здобути вкрай корисну навчальну інформацію.

20161108 1518228 листопада 2016 року студенти І курсу факультету педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова відвідали літературно-мистецьку виставку «Душа поета і митця», присвячену 110 річниці з дня народження Івана Багряного – українського письменника, публіциста, політичного діяча. На відкриття виставки завітав Олег Шугай – письменник, перекладач, дослідник творчості й життя Івана Багряного – з доповіддю «Зірковий шлях Івана Багряного». В експозиції були представлені унікальні матеріали із фондової колекції музею. Зокрема оригінальні фотографії, першовидання відомих творів, автографи автора, малярська робота (за фахом Іван Багряний художник), найновіші дослідження творчої діяльності. Також студенти заслухали виступ Чорношкура Василя Андрійовича – народного артиста України, актора Херсонського театру імені М. Куліша.
     Відповідальна – Топіха Віра Андріївна, доцент кафедри української мови та методики навчання

131314.11.1979
Старший викладач кафедри практичної психології
Закінчила НПУ імені М.П. Драгоманова (2000р.),
спеціальність «Практична психологія»
Науково-педагогічний стаж з 2006 року
Керівник проблемної наукової студентської групи «Сучасні технології психотерапії»
Засновник та керівник ГО «Інститут Інтегральної психології»,
партнер громадської організації «Учбово-методичний науково-інформаційний центр».

Учасник проекту «Інтеграція через діалог» за підтримки Єврокомісії, що реалізується Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова доба» (м.Львів) 2016-2018р.
Учасник проекту «Формування громадянської свідомості майбутніх вчителів початкової школи шляхом професійного самовдосконалення» за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США - 2014-2015р.
Учасник дослідницької групи проекту «Надання допомоги тимчасово переміщеним родинам зі Сходу України» Всеукраїнський благодійний фонд «Покрова пресвятої Богородиці» (оцінка потреб родин вимушених переселенців, розробка технології організації надання комплексної допомоги) – 2014р.
Учасник проекту європейського проекту TEMPUS IV «Підготовка педагогів і освітніх менеджерів до роботи із гетерогенними групами і організаціями» на базі НПУ ім.М.П.Драгоманова (розробка програм підвищення педагогічної компетентності вчителів); - 2013р.

Монографії та навчальні посібники:
1.    Дистанційний підручник «Загальні основи психології» для студентів спеціальності «Початкове навчання» 2010р (6,45 др.арк.)

3BCsYzZ9yDc   17.00, вівторок, ПЕРСПЕКТИВА – ці координати знають більшість драгоманівців уже протягом 5 років. Час, день, місце де кожен може отримати те, що йому необхідно, досвід, знання, можливість, друзів, враження, натхнення, розвиток, дозвілля.

митг1969 р.н.
Завідувач кафедри практичної психології
Закінчив Київський державний педагогічний інститут імені М.П. Драгоманова, 1993 р.
Спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання»
Закінчив Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, 2003 р.
Спеціальність «Математика»
Науково-педагогічний стаж з 1989 року
Доктор педагогічних наук (2010), кандидат психологічних наук (1998), професор (2014)
Кандидатська дисертація на тему: «Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів» (1998 р.)
Докторська дисертація на тему: «Теоретико-методичні основи підготовки майбутнього вчителя до формування культури мислення молодшого школяра» (2010 р.)
Член редколегії науково-методичних журналів: «Початкова школа», «Учитель початкової школи».
Є свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчальний посібник « Логіка на уроках математики. Методика роботи над завданнями з логічним навантаженням у курсі математики початкових класів» для студентів педагогічних ВНЗ, які навчаються за спеціальністю «Початкове навчання».

                                                                           Монографії
1.    Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: теорія і практика/ упоряд. : К. І. Волинець, Т. І. Люріна, О. Я. Митник; за заг. ред. К. І. Волинець. – К. : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. – С. 43-58; 93-98; 131-139; 210-215.

                                                                           Підручники
1.    Митник О.Я. Математика: підручн. для 1 кл. загальноосв. навч. закладів /О.Я.Митник, О.Г.Гайштут. – Х.: Гімназія, 2015. – 160 с. (автор. 120 с.)

                                                   Навчальні та навчально-методичні посібники  
1.    Митник О.Я. Логічний калейдоскоп. Навчальний посібник для 1 класу/ О. Я. Митник, С. М. Ігнатьєва, Т. О.Карпенко. - Київ, Початкова школа. - 2011. - 98 с. (автор.52 с.)
2.    Митник О.Я. Уроки логіки у 3 класі. Навчально-методичний посібник для вчителя / О. Я. Митник, С. М. Ігнатьєва, Т. О.Карпенко. - Київ, Початкова школа. - 2011. - 160 с. (автор.97 с.)
3.    Митник О.Я. Уроки логіки у 4 класі. Навчально-методичний посібник для вчителя / О. Я. Митник, І.О. Большакова - Київ, Початкова школа. - 2013. - 192 с. (автор.102 с.)
4.    Навчання у початковій школі як цілісний творчий процес: теорія і практика / за ред. В.І. Бондаря; упорядк. О.Я. Митник. – К.: Початкова школа, 2011. - 384 с. (автор. 250 с.): гриф МОН України
5.    Митник О.Я. Технологія побудови навчання у початковій школі як цілісного творчого процесу: навч. посібн. для студ./ О. Я. Митник. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – 127 с.
6.    Професійна підготовка практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця: навчально-методичний посібник //  [під заг. ред.:  В.І.Бондаря, О.Я.Митника]. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – 385 с. (автор. 48 с.)

                                                              Статті у фахових виданнях
1.    Митник О.Я. Особливості побудови уроку як цілісного творчого процесу у першому класі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2011. — № 4. — С. 20 - 22.
2.    Митник О.Я. Навчальний курс «Логічний калейдоскоп» як засіб розвитку поняттєвого мислення у першому класі  / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2011. — № 5. — С. 54 - 58.
3.    Митник О.Я. Заняття проблемного характеру у педагогічному ВНЗ як засіб забезпечення конкурентоздатності майбутнього фахівця / О.Я. Митник // Вища освіта України – Том IV – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К., 2011. – С. 248 – 256.
4.    Митник О.Я. Конструктивна взаємодія суб’єктів ВНЗ як засіб здійснення моніторингу якості навчальних досягнень студентів / О.Я. Митник, В.О.Ліскін // Вища освіта України – Том IV – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К., 2011. – С. 143 – 152.
5.    Митник О.Я. Науково-методичне забезпечення творчого навчально-виховного процесу у початковій школі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2012. — № 5. — С. 46 - 52.
6.    Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови розвитку інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2012. — № 10. — С. 42 – 45.
7.    Митник О.Я. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О.Я. Митник // Рідна школа — 2012. — № 10. — С. 56 – 60.
8.    Митник О.Я. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішкільної методичної роботи / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 1-2. — С. 37 – 43.
9.    Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 6. — С. 31 – 36.
10.    Митник О.Я. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 11. — С. 34 – 37.
11.    Митник О.Я. Психолого-педагогічні особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи як конкурентоспроможного фахівця //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Вип. 23: збірник наукових праць  /за науковою ред. академіка В.І.Бондаря. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – С. 107 – 112.
12.    Митник О.Я. Психологічні механізми управління якістю професійної підготовки практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця //Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди. Збірник наукових праць – Додаток 1 до вип. 31, том II (44) – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:ТОВ «ГНОЗІС», 2013. – С. 221 – 229.
13.    Митник О.Я. Психологічні особливості розвитку педагогічного мислення майбутнього вчителя як складової особистості конкурентоспроможного фахівця / О.Я. Митник, В.О.Ліскін  //Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди. Збірник наукових праць – Додаток 1 до вип. 31, том III (45) – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:ТОВ «ГНОЗІС», 2013. – С. 392 – 399.
14.    Митник О.Я. Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник забезпечення успіху у подальшій професійній кар’єрі учня / О.Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота — 2014. — № 1. — С.1 – 4.
15.    Митник О.Я. Методи активізації творчого мислення майбутніх фахівців у процесі навчання //Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. – К.:Видавництво «Фенікс», 2013. – Т. XII. Психологія творчості. – Випуск 18. – С. 169 – 178.
16.    Митник О.Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О.Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота — 2014. — № 3. — С.12 – 16.
17. Митник О.Я. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О.Я. Митник // Рідна школа — 2014. — № 4-5. — С. 37 – 40.
18. Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови інклюзивного навчання у ЗНЗ //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Вип. 26: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. – С. 152 – 156.
19. Митник О.Я. Розвивальне освітнє середовище у початковій школі як чинник становлення успішної особистості у соціумі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2016. — № 5. — С. 1 - 4.

Page 6 of 10