Ви тут:  Головна Події Події «Сучасні підходи до застосування методик та технологій дошкільної освіти»

«Сучасні підходи до застосування методик та технологій дошкільної освіти»

20170406 1406546 квітня в рамках Студентської звітно-наукової конференції «Освіта та наука - 2017» на факультеті психології і педагогіки було проведене секційне засідання «Сучасні підходи до застосування методик та технологій дошкільної освіти».

 

 

 

Керівники секції – Луценко І. О., д. пед. н., проф., зав. кафедрою методик та технологій дошкільної освіти, Левінець Н. В., к. пед. н., доц.

Відкриваючи секційне засідання Луценко І. О., відзначила важливість здійснення студентами наукового пошуку сучасних підходів до вирішення актуальних питань дошкільної освіти. Закликала студентську молодь до активного обговорення тематики секційного засідання, обміну думками та знаходження однодумців.

 

 20170411 111545  P 20170406 150747 

 

У ході проведення секційного засідання було заслухано і обговорено 17 доповідей студентів, науковими керівниками яких є викладачі кафедри методик та технологій дошкільної освіти: професор Луценко І. О., доценти Левінець Н. В., Поворознюк С. І., Мордоус І. О., Корень А. М., ст.викл. Коржук О. С.

 

20170406 141028  20170406 142007 
 

 

Тематика виступів студентів була спрямована на висвітлення актуальних проблем дошкільної освіти, використання ефективних методик та технологій навчання та розвитку дітей; забезпечення наступності та перспективності у взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти; розкриття специфіки методичного супроводу навчання дітей з особливим потребами; сучасних підходів застосування освітніх технологій професійної підготовки майбутніх вихователів до різних видів діяльності в освітньому середовищі.

 

20170406 142554  20170406 143213  P 20170406 153601 

 

На засіданні секції панувала доброзичлива атмосфера, яка дозволила активно обговорювати наукові здобутки, ставити запитання і знаходити відповіді, розширити власне бачення свого наукового дослідження, порівнювати особливості використання методик і технологій взаємодії з різними віковими групами дітей в дошкільному закладі та початковій школі; виявити особливості професійної підготовки до їх застосування у вищій школі.