Ви тут:  Головна Події Дискусійна панель стейкхолдерів освітніх програм кафедри образотворчого мистецтва

Дискусійна панель стейкхолдерів освітніх програм кафедри образотворчого мистецтва

 

3 лютого 2021 року кафедрою образотворчого мистецтва Факультету педагогіки і психології організовано експертну дискусійну панель внутрішних і зовнішних стейкхолдерів в онлайн-режимі щодо завдань оновлення освітніх програм "Образотворче мистецтво". Організаторами виступили гарант програми магістерського освітнього рівня професор Олена Шевнюк і гарант програми бакалаврського рівня доцент Ольга Сова. Завідувач кафедри Олена Шевнюк передала учасникам привітальне слово декана факультету професора Тараса Олефіренка.

 

03.02.21 Дискусійна панель ОП ом

 

Гострі проблеми вдосконалення освітніх програм кафедри поставили внутрішні стейкхолдери – представники студентського самоврядування студентка 2 курсу Софія Ціцірська і студентка 3 курсу Катерина Ткаченко, які наголосили на необхідності дати здобувачам конкретне розуміння застосування практичних навичок художника у майбутній професійній діяльності через систему актуальних майстер-класів, запрошення успішних спікерів, організації дискусій в музеях і виставковому просторі тощо. Студентка 4 курсу Анастасія Мірошниченко і магістр Вікторія Лозниця засвідчили потребу студентів в орієнтації викладачів на сучасні мистецькі тренди та актуальні практики. Позиція здобувачів знайшла відгук у виступах представників академічної спільноти, зокрема, члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук,заступника директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Галини Сотської. Її колега головний редактор наукового журналу НАПН України "Мистецтво і освіта" кандидат педагогічних наукдоцент Вікторія Рагозіна  запропонувала видавничу площадку для перших наукових кроків студентів кафедри. У той же час представники закладів вищої освіти, зокрема, кандидат історичних наук, директор Канівського коледжу мистецтв і культури Тихомир Віктор Петрович, зазначили, що сучасна вища освіта покликана закладати фундаментальні академічні уміння студентів, що у подальшій самостійній професійній роботі мають ставати базою для оволодіння трендовими напрямками модерного мистецтва. Доцент кафедри графічних мистецтв Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури, заслужений працівник культури України Іван Кириченко проаналізував результати мистецьких навчальних колаборацій кафедр Академії і університету Драгоманова як позитивну практику внутрішньої мобільності студентів однієї спеціальності. До дискусії активно долучилися також представники закладів середньої освіти: так, викладач відділення образотворчого мистецтва школи мистецтв Деснянського району м.Києва імені М.Леонтовича Ілля Прима підняв актуальну проблему художнього плагіату; завідувач відділення образотворчого мистецтва Київської дитячої школи мистецтв №5 імені Л.Ревуцького Данило Синицький наголосив на важливості поступового, з першого-другого курсів, практикування в методиці художнього навчання і виховання. Результати обговорення на експертній дискусійній панелі стануть фундаментом для визначення напрямків оновлення освітніх програм кафедри образотворчого мистецтва.