6 квітня 2021 року на Факультеті педагогіки і психології було проведено пленарне засідання щорічної Звітно-наукової конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2021» в онлайн-режимі.
Із вітальним словом до всіх учасників конференції звернувся декан Факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова – професор Олефіренко Тарас Олексійович.
24 березня 2021 року на факультеті педагогіки і психології було проведено пленарне засідання VIII Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки» в онлайн-режимі. Це вже традиційний захід, що проводиться восьмий рік поспіль із метою обміну досвідом між майбутніми вчителями, вихователями, практичними психологами, які навчаються в педагогічних коледжах та університетах, налагодження співпраці та наступності в професійній підготовці.
Із вітальним словом до всіх учасників конференції звернулися декан факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова професор Олефіренко Тарас Олексійович та заступник декана з наукової роботи і міжнародних зв’язків, завідувач кафедри педагогіки та методики початкового навчання професор Матвієнко Олена Валеріївна.
19.03.2021 року в онлайн-форматі було проведено круглий стіл та науково-методичний семінар на тему «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами». Проведені заходи набули всеукраїнського рівня і нараховували 1800 зареєстрованих учасників з усіх регіонів України: психологів, соціальних працівників, педагогів, фахівців медичних спеціальностей, працівників органів державного управління та самоврядування.
Дошкільна освіта на основі цінностей стає дедалі актуальною.
18.01.2021 року на базі факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова в online форматі відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Інноваційна стратегія Базового компоненту дошкільної освіти (2021) – нова якість вищої освіти».
Мета круглого столу: об’єднання зусиль науковців, стейкхолдерів та практиків України щодо розповсюдження та впровадження оновленого стандарту дошкільної освіти; вдосконалення, гармонізація освітніх програм та професійної підготовки майбутніх вихователів відповідно до потреб сьогодення у педагогічному закладі вищої освіти; зміцнення основ репутаційного капіталу педагогічних університетів, поруч з новою культурою якості та доброчесності.