You are here:   Home II Всеукраїнська науково-практична студентська заочна конференція

II Всеукраїнська науково-практична студентська заочна конференція

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Інститут педагогіки і психології

П Р О Г Р А М А

IIВсеукраїнської науково-практичної студентської заочної конференції

«НАУКОВИЙ ПРОСТІР СТУДЕНТА: пошуки і знахідки»

мал2

27 березня 2014 р.

м. Київ

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

Бондар Володимир Іванович – директор Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, голова підкомісії з початкової й дошкільної освіти НМР МОН, сім’ї та молоді України (голова).

Шапошнікова Ірина Миколаївна – кандидат педагогічних наук, професор, заступник директора з навчально-методичної роботи, завкафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Матвієнко Олена Валеріївна – доктор педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Севастюк Мар'яна Степанівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Коханко Оксана Григорівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Янковська Інна Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Лапченко Інна Олександрівнакандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

П Л Е Н А Р Н Е   З А С І Д А Н Н Я

1.Вітальне слово до учасників II Всеукраїнської науково-

   практичної студентської конференції

 

Бондар Володимир Іванович – директор Інституту педагогіки і психології  Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, голова підкомісії з початкової й дошкільної освіти НМР МОН, сім’ї та молоді України (голова).

 

Матвієнко Олена Валеріївна – доктор педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

 

 

Шановні учасники

 

ІІ Всеукраїнської студентської конференції

 

«Науковий простір студента: пошуки і знахідки».

 

Маю велику честь від імені керівництва університету НПУ імені М.П. Драгоманова та Інституту педагогіки і психології привітати вас на нашій щорічній студентській Всеукраїнській науково-практичній конференції.

 

Історичне покликання Національного університету імені М.П. Драгоманова полягає, насамперед у підготовці висококваліфікованого, духовно багатого, ідейно і морально високого учителя. Учитель є золотим фондом держави, народу, нації.

 

Однією з провідних вимог до професійного становлення майбутнього педагога є всебічний розвиток його творчих здібностей, вміння вирішувати складні завдання навчання і виховання підростаючого покоління.

 

Суттєву роль у формуванні творчого обличчя майбутніх вчителів відіграє участь у організованій і систематичній науково-дослідній роботі. Набуття первісного досвіду дослідницької праці з профілюючих дисциплін може стати початком серйозних наукових пошуків та перетворення у справу життя педагога. Завдяки участі у науковій роботі, майбутній фахівець оволодіває навичками роботи з різноманітними інформаційними джерелами з метою розширення науково-педагогічного та методичного світогляду.

 

Наш університет є загальновизнаним лідером педагогічної освіти України. Сучасні методи організації навчально-виховної діяльності, досвід підготовки педагогічних кадрів – безцінне надбання української педагогіки. Дотичність до цього досвіду облагороджує, звеличує кожного хто прагне стати вчителем.

 

Тож дорогі наші учасники ІІ Всеукраїнської студентської конференції раді співпраці з вами. Бажаємо вам плідної наукової діяльності.

 

З повагою

 

проф. О.В. Матвієнко

 

 

2.Презентація Інституту педагогіки і психології

 

 

3.Презентація «Драгоманівська сім'я…»

 

4.«Мій день у НПУ імені М. П. Драгоманова»

 

5.Презентація «Один день із життя драгоманівця»

 

6.«Презентація"Драгоманівець - це покликання»

 

 

СЕКЦІЯ І

«Сучасні технології навчання в початковій школі»

Керівник секції: проф. Мавієнко Олена Валеріївна

Секретар: Коваль Тетяна Василівна

Доповіді:

  1. «Особливості використання комп’ютерних технологій при навчанні англійської мови в початкових класах» литвин карина анатоліївна – студентка 3 курсу спеціальності «початкова освіта» відокремленого підрозділу «стахановський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка».

  2. «Інтерактивні методики навчання як ефективна умова розвитку мотивації молодших школярів» Сокач Марія – Корнелія Сергіївна– студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  3. «Сучасні ігрові технології як засіб розвитку молодшого школяра» Бурч Інга Михайлівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Гуманітарно-педагогічного коледжу Мукачівського державного університету.

  4. «Використання нових інформаційних технологій в початковій школі» Заріцька Тетяна Олександрівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Ржищівського гуманітарного коледжу. 

  5. «Метод проектів – інноваційний засіб розвитку пізнавальних здібностей молодших школярів» Апонюк Ганна Іванівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  6. «Використання інноваційних технологій навчанняв початковій школі»Тверітнікова Ксенія Андріївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу  «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

  7. «Нетрадиційні форми здоровязберігаючих засобів зміцнення здоров’я у початковій школі» Алдокімова Ганна Андріївна– студентка 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» Відокремленого підрозділу «Стахановський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка».

  8. «Ігрові технології навчання» Ганжа Олександра Олександрівна – студентка 4 курсу шкільного відділення ВКНЗСОР «Путивльський педагогічний коледж ім. С.В.Руднєва».

  9. «Використання елементів музейної педагогіки на уроках у початковій школі» Співак Юлія  Олександрівна – студентка 4 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  10. «Використання здоров’язберігаючих технологій при проведені уроків з використанням комп’ютерної техніки» Пилипенко Світлана Іванівна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  11. «Сучасні підходи до організації домашньої самостійної роботи учнів початкової школи» Петрова Дар’я Олександрівна – студентка 3 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  12. «Роль современных информационных технологий в обучении детей младшего школьного возраста» Герба Наталія Вікторівна – студентка 3 курсу шкільного відділення Комунального вищого навчального закладу «Макіївське педагогічне училище».

  13. «Використання інтерактивних методів навчання в початковій школі» Линник Ганна Анатоліївна – студентка 4 курсу шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

  14. «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі початкової школи» Кіблицька Ольга Вікторівна – студентка 2 курсу шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

  15. «Інтерактивні технології навчання в початковій школі на уроках природознавства» Барабаш Тетяна Сергіївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Комунального  вищого  навчального закладу «Корсунь-Шевченківський педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка Черкаської обласної ради».

  16. «Сучасні ігрові технології навчання у початковій школі» Житкова Галина Анатоліївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  17. «Впровадження сучасних технологій навчання у початковій школі» Колєсніченко Вікторія Петрівна  – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  18. «Впровадження сучасних інформаційних технології навчання в початковій школі» Хоменко Анна Олегівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  19. «Сучасні інноваційні технології навчання в початковій школі» Тарасенко Тетяна Леонідівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  20. «Порівняльний аналіз найефективніших сучасних технологій навчання у початковій школі» Седобіна Людмила Юріївна  – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  21. «Реалізація проектної технології у формуванні пізнавальної самостійності молодших школярів в процесі викладання природознавства в початковій школі» Колот Поліна Олегівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  22.  «Особистісно-орієнтований підхід до навчання у початковій школі» Штець Юліана Василівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  23.  «Особливості впровадження методу проектів у практику початкової школи» Манкевич Наталія Леонідівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

 

СЕКЦІЯ ІI

«Методичні аспекти формування предметної компетенції молодших школярів»

Керівник секції: доц. Янковська Інна Миколаївна

 

Секретар: Чистяк Ольга Володимирівна

Доповіді:

  1. «Формування природничої компетентності у молодших школярів» Головченко Тетяна Романівнастудентка 5 курсу шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу.

  2. «Формування математичної компетенції молодших школярів шляхом розв’язування задач з логічним навантаженням» Горішня Олена Олексіївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу  «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

  3. «Теоретико-методичні аспекти формування предметної компетенції молодших школярів» Федусенко Оксана Ігорівна  – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  4. «Інтегровані уроки образотворчого мистецтва в початкових класах та її вплив на розвиток особистості учня» Калюжна Ольга Павлівна– студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Відокремленого підрозділу «Стахановський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка».

  5.  «Відображення мовленнєвої діяльності молодших школярів у народному гуморі» Божовська Анастасія Геннадіївна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету оз. Ю. Федьковича.

  6. «Система упражнений для формирования аудиативных навыков у младших школьников»Павленко Антоніна Миколаївна – студентка 5 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу оз. І.Я.Франка.

  7. «Развитие творческих способностей учащихся начальных классов на уроках чтения» Овдієнко Ярослава В’ячеславівна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу оз. І.Я.Франка.

  8. «Рухливі ігри на уроках природознавства як засіб підвищення рівня  засвоєння знань учнів та покращення здоров’я учнів» Кузьменко Катерина Василівна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу оз. І.Я.Франка.

  9. «Методичні аспекти формування предметної компетенції молодших школярів» Цабенко Ольга Миколаївна  – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  10.  «Шляхи та умови формування у дітей молодшого шкільного віку ціннісного ставлення до природи» Ковтяга Любов Володимирівна студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  11. «Інноваційні методи роботи з учнями початкових класів на уроках української мови і літературного читання» Дурбой Ганна Сергіївна  – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  12. «Літературна гра як ефективний засіб засвоєння малих фольклорних жанрів на уроках читання в учнів початкових класів» Гордієнко Юлія Миколаївна – студентка 5 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу оз. І.Я.Франка.

  13. «Реалізація концептуанально-орієнтованої  методики у створенні зв’язних висловлювань учнями молодшого шкільного віку» Сердюк Марія  Володимирівна – оза навчал спеціальності «Почакове навчання» Глухівського національного педагогічного університету імені О.Довженка.

  14.  «Шляхи та умови формування у дітей молодшого шкільного віку ціннісного ставлення до природи» Абрамович Надія Віталіївна студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  15.  «Педагогічні умови впровадження дидактичних ігор та пізнавальних завдань на уроках літературного читання» Мельник Світлана Павлівна студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  16. «Особливості формування ціннісного ставлення до праці у дітей молодшого шкільного віку» Сом Вікторія Олександрівна студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  17. «Естетичне виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтва» Панасюк Оксана Василівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  18.  «Виховання україномовної особистості на творах Г.Т.Шевченка» Терещенко Лілія Олександрівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  19. «Педагогічний малюнок на класній дошці в роботі вчителя початкових класів» Максакова Анна Вікторівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  20.  «Проблема ціннісного ставлення молодших школярів до культури та мистецтва» Макаренко Наталія Сергіївнастудентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  21.  «Екологічне виховання молодших школярів на уроках читання– шлях формування позитивного ставлення до оточуючого світу» Петрович Наталія Миколаївнастудентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

 

СЕКЦІЯ ІII

 «Психолого-педагогічні засади становлення особистості учнів початкової школи у навчальній та позанавчальній діяльності»

 Керівник секції: доц. Коханко Оксана Григорівна

 Секретар: Антощук Тетяна Олександрівна

 Доповіді:

  1.  «Становлення особистості учнів початкової школи у навчальній та позанавчальній діяльності на основі психолого-педагогічних засад С. Л. Рубінштейна та В. О. Сухомлинського» Янчак Анастасія Миколаївна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  2. «Мотиви навчання дітей молодшого шкільного віку: їх сутність та види» Тараненко Тетяна Григорівна – студентка 3 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  3. «Формування особистості молодших школярів шляхом гуманізації виховного процесу» Рупташ Оксана Василівна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  4. «Психолого-педагогічні аспекти переходу дітей до іншомовного поля мовленнєвої діяльності в початкових класах» Гошовська Ірина Миколаївна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  5. «Проблема виховання колективізму в психолого-педагогічній літературі» Хлопчур Яна Вікторівна – студентка 4 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  6. «Особливості організації навчально-виховного процесу в сільській малокомплектній школі» Силенко Людмила Іванівна – студентка 4 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  7. «Роль мотивації у навчанні учнів початкових класів» Майстренко Ніна Володимирівна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  8. «Розвиток уяви учнів початкової школи у поза навчальній діяльності» Бохонко Марина Олександрівнастудентка 5 курсу шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу.

  9.  «Особливості морального виховання учнів початкової школи» Прихідько Олена Миколаївна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу  «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

  10.  «Психолого-педагогічні засади становлення особистості учнів початкової школи у навчальній та позанавчальній діяльності» Умаров Юрій Олегович – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  11.  «Проблема дітей та дитинства у літературній спадщині Т.Г. Шевченка» Дубовая Марія Олександрівна  – студентка 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  12.  «Роль та значення учителя у сучасному світі» Колотило Надія Василівна – студентка 3 курсу відділення початкової освіти Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича.

  13. «Мотиваційна готовність дитини до навчання у школі»Шуляк Олена Володимирівна– студентка 4 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  14. «Педагогічні погляди Михайла Івановича Демкова» Циганок Анастасія Юріївна – студентка 6 курсу відділення початкового навчання Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я.Франка.

  15. «Творчий розвиток дітей початкової школи засобами образотворчого мистецтва» Праведна Ірина Валентинівна  - студента 4 курсу спеціальності «Образотворче мистецтво» КЗ “Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж”.

  16.  «Психологічні аспекти розвитку уваги у молодших школярів»  Рибак Тетяна Олександрівна – студентка 2 курсу КВНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

  17.  «Психологічні особливості розвитку уваги та пам'яті молодших школярів» Романова Анна Ігорівна – студентка 3 курсу КВНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

  18.  «Психологічні чинники розвитку пам’яті у школярів молодшого шкільного віку» Матусевич Наталія Андріївна – студентка 2 курсу КВНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

  19.  «Розвиток креативного мислення учнів під час пізнавальної діяльності» - студентка 2 курсу КВНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

  20. «Народна казка як засіб морального виховання дітей молодшого шкільного віку» Тимощук Вікторія Миколаївна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  21. «Педагогічні умови формування дослідницьких умінь молодших школярів у навчально-виховному процесі» Степура Вікторія Михайлівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  22.  «Формування пізнавального інтересу молодших школярів засобами нестандартних уроків» ПоливачТетяна Володимирівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  23.  «Формування почуття відповідальності в молодших школярів» Жарук Уляна Вікторівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  24.  «Психолого-педагогічні умови виховання важковиховуваних учнів початкової школи» Левіщенко Олександра Тарасівна- студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  25.  «Педагогічні умови організації процесу навчання інтелектуально та художньо обдарованих дітей у системі початкової ланки освіти» Марущак Аліна Богданівна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  26.  «Василь Сухомлинський про проблему формування екологічної культури молодших школярів» Маринчук Наталія Миколаївна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу.

  27. «Вплив колективу на формування особистості молодшого школяра» Матвійчук Ольга Олександрівна – студентка 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу.

  28.  «Роль екологічних стежок у вихованні молодших школярів» Перчиць Людмила Анатолівна – студентка 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу.

  29. «Вплив педагогічної культури сім'ї на особистість дитини» Хаймик Юлія Петрівна – студентка 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу.

  30.  «Гуманізація освіти як соціально-педагогічний принцип перебудови сучасної школи» Мінко Анастасія Миколаївна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

  31. «Моральне виховання учнів школи першого ступеня у позаурочній виховній діяльності» Приходько Алла Миколаївна - студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П.Драгоманова.

 

СЕКЦІЯ ІV

      «Проблеми наступності між дошкільною, початковою та основною освітніми ланками»

 Керівник секції: доц. Севастюк Мар'яна Степанівна

 Секретар: Тесленко Тетяна Василівна

 Доповіді:

  1. «Наступність і перспективність  навчання дітей рідної мови в дошкільному закладі освіти та першому класі школи» Вовк Ангеліна Павлівна– студентка 4 курсу дошкільного відділення ВКНЗСОР «Путивльський педагогічний коледж ім. С.В.Руднєва».
  2. «Особливості мисленнєвого розвитку підлітка» Лапченко Ганна Олександрівна – студентка 4 курсу спеціальності «Практична психологія» НПУ імені М.П. Драгоманова.

  3. «Актуальні психолого-педагогічні проблеми наступності між дошкільною та початковою ланками освіти» Куриленко Оксана Сергіївна – студентка 4 курсу шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу  Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

  4.  «Наступність між дошкільною і початковою освітою»Соболевська Світлана Володимирівнастудентка 5 курсу шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу

  5.  «Наступність і перспективність мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку та учнів першого классу» Махова Альона  Володимирівна – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу  «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

  6.  «Проблеми наступності між дошкільною, початковою та основною освітніми ланками» Харченко Анастасія Володимирівна  – студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С. Нечуя-Левицького.

  7. «Проблеми наступності між дошкільним навчальним закладом та школою з формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку» Вороніна Ганна Володимирівна  – студентка 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  8. «Проблемні питання наступності у роботі ДНЗ і початкової школи з фізичної підготовки дошкільників» Воронова Олександра Миколаївна, Даценко Аліна Володимирівна – студенти 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».

  9. «Забезпечення наступності у мовленевому розвитку дошкільників і молодших школярів» Михайлова Катерина Миколаївна, Чуб Євгенія Олександрівна - студенти 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» КВНЗ «Макіївське педагогічне училище».